Potrgrondactie groot succes

Uitgegeven op: 10-03-2019 om 16:09:40
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Algemeen

Afgelopen zaterdag, 9 maart, werd de jaarlijkse potgrondactie voor de GZB weer gehouden. Ondanks het tegenvallende weer was de opbrengst allesbehalve tegenvallend: circa €2.000!

Foto's: Aalt Guliker & Kees van den Heuvel, met toestemming overgenomen van www.nijkerkerveen.org.

Nieuw dit jaar was dat de actie gezamenlijk vanuit de 3 veense kerken georganiseerd werd, waar het voorheen enkel door de Hervormde Kerk georganiseerd werd. Deze samenwerking resulteerde in een mooi aantal van ruim 20 vrijwilligers die kwamen helpen sjouwen. Allen met één doel voor ogen; zoveel mogelijk potgrond verkopen. En dat is gelukt! In totaal kan er ongeveer €2000 geschonken worden aan het GZB zendingsproject van Ds. Oudshoorn in Afrika.