Diensten live en achteraf luisteren

Uitgegeven op: 05-06-2019 om 22:22:50
Geplaatst door: Edwin Rakhorst - Algemeen
Aantal keer bekeken: 1925

Inmiddels is het alweer bijna 6 jaar mogelijk om kerkdiensten terug te luisteren via onze website. Om het werk wat hiermee gemoeid gaat wat te vereenvoudigen en de kwaliteit te verbeteren, maken we sinds afgelopen weekend gebruik van het platform van KerkdienstGemist.nl. Via dit platform is het mogelijk om kerkdiensten (en andere bijeenkomsten) live en achteraf te beluisteren. U kunt zelf bepalen hoe u luistert; op de website of mobiele app van kerkdienstgemist.nl of direct op onze website; live.hervormdnijkerkerveen.nl. De opnames zijn tot een jaar te beluisteren, dit was voorheen 6 maanden.

Hoewel ze al vrijwel niet meer werden uitgegeven, nemen we met deze stap ook definitief afscheid van cassettebandjes en MD’s en waar mogelijk ook van CD’s. Indien u een opname wilt bewaren kunt u via beide websites de dienst in hoge kwaliteit downloaden, zodat ze ook zonder internet te beluisteren zijn. Voor speciale (kerk)diensten blijft het (indien gewenst) wel mogelijk een CD te ontvangen op aanvraag.

De komende tijd werken we eraan om de luisterervaring zo optimaal mogelijk te maken. Mogelijk merkt u daarom variatie in het volume of in de kwaliteit van de opnames. Dit kan ook merkbaar zijn op de uitzendingen via de Kerkradio. Mochten er vragen omtrent deze wijzigingen zijn, stuur dan een e-mail naar webmaster@hervormdnijkerkerveen.nl.